Úvodní strana » obchodní podmínky

obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti SEZAM.CZ s.r.o.

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.sezam.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího - provozovatele a kupujícího - spotřebitele.


I. Úvodní ustanovení

Provozovatelem internetových stránek www.sezam.cz jakož i dodavatelem (stranou prodávající) je společnost SEZAM.CZ s.r.o., se sídlem Jindřicha Plachty 1139/25, 150 00 Praha 5, zapsaná v Obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 83756, IČ: 26460670, (dále jen 'Prodávající -provozovatel'). Práva a povinnosti Prodávajícího - provozovatele a Kupujících - spotřebitelů při používání těchto stránek se řídí následujícími podmínkami, které se vztahují na všechny osoby navštívící tyto stránky (dále jen 'Kupující - spotřebitelé').

II. Zpracování osobních údajů a jejich využití

Přístup na stránky www.sezam.cz lze podmínit poskytnutím osobních údajů Kupujícího - spotřebitele v rozsahu identifikace smluvní strany. Kupující - spotřebitel souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím - provozovatelem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující - spotřebitel má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající - provozovatel eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. 

Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Kupující - spotřebitel může prodávajícímu - provozovateli sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

III. Bezpečnost Uživatelů

Kupující - spotřebitelé při elektronické komunikaci s webovými stránkami Provozovatele nesmí zasahovat do protokolů či aplikací těchto stránek, využívat je k přenášení, replikaci či instalaci souborů či protokolů a snažit se proniknout do veřejně nepřístupných míst těchto stránek bez oprávnění Provozovatele (přístupový kód např.).

IV. Základní ujednání pro distanční smlouvy

Vztahy mezi Kupujícím - spotřebitelem a Prodávajícím - provozovatelem se řídí těmito obchodními podmínkami, se subsidiární platností příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku v aktuálním znění.

V. Objednání zboží a uzavření smlouvy

Jak si vybrat zboží. Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu, nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například název zboží nebo jeho část. Zboží je možné i objednat telefonicky. Při výběru zboží doporučujeme pozorně číst podrobný popis produktu a také název. Konfigurace shodného označení se může mírně lišit, stejně tak obrázky mohou někdy zobrazovat jeden typ z více konfigurací. Pokud si nebudete jisti s konfigurací, typem či vybavením produktu, kontaktujte nás na tel. čísle +420 257 316 980-1 nebo na e-mailu eshop@sezam.cz..
Elektronickou objednávku dokončíte vyplněním údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Potvrzení objednávky předchází ověření úplnosti objednávky a zadaných údajů v menu. Budete-li mít zájem některou položku změnit, je možné tak učinit pomocí tlačítka Zpět. Pokud s podobou objednávky
Kupující- spotřebitel souhlasí, tlačítkem [Odeslat objednávku] bude objednávka s konečnou platností odeslána ke zpracování. Takovéto odeslání je závazné. Na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce bude zaslán e-mail s akceptací objednávky. Objednávka je zároveň návrhem smlouvy, která je uzavřena doručením potvrzujícího e-mailu s údaji o obchodní firmě prodávajícího - provozovatele. Po marném uplynutí této lhůty pozbývá uzavřená kupní smlouva platnosti a obě strany jí nejsou nadále vázány. Náklady na použití elektronických prostředků se řídí smlouvou mezi kupujícím- spotřebitelem a jeho poskytovatelem internetového připojení případně jeho poskytovatelem služeb elektronických komunikací. Prodávající - provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího- spotřebitele o autorizaci (další potvrzení) objednávky vhodným způsobem jako například písemně nebo telefonicky. Objednávka se považuje za neplatnou a smlouva tak pozbývá platnosti v případě, že kupující- spotřebitel tuto autorizaci (další potvrzení) požadovaným způsobem provést odmítne. Prodávající - provozovatel si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny nebo popisů výrobku v katalogu zboží.

VI. Cena a platba.

Ceny uvedené na webových stránkách www.sezam.cz jsou včetně DPH. U položek s nenulovým množstvím na skladě jsou platné k okamžiku objednání. U zboží, které má v okamžiku objednání nulový stav, může být prodejní cena zboží upravena dle aktuálního ceníku dodavatele. Změna ceny bude kupujícímu - spotřebiteli před dodáním oznámena e-mailem, případně telefonicky. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím - provozovatelem a kupujícím - spotřebitelem slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list. Kupující - spotřebitel může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak. Informace o cenových podmínkách dopravy zboží je uvedena v čl. VIII. - Podmínky dodání zboží. V případě, kdy kupující - spotřebitel provede úhradu předem a prodávající - provozovatel není schopen zajistit dodání zboží, prodávající - provozovatel neprodleně vrátí plnění zákazníkovi dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (bankovním převodem, poštovní poukázkou).

Cena za přepravu zboží se řídí dle aktuálně platného ceníku přepravní služby PPL a je závislá na druhu, rozměrech, hmotnosti a země doručení zboží. Viz www.ppl.cz.

Minimální hodnota objednávky zboží je stanovena na 150 Kč + minimální přepravné 150 Kč = 300 Kč včetně DPH 21%. Při objednání zboží s nižší prodejní cenou, bude účtován administrativní poplatek ve výši odpovídající rozdílu ceny zboží a minimální hodnotou objednávky. TOTO OPATŘENÍ SE NETÝKÁ OBJEDNÁVEK S OSOBNÍM ODBĚREM NA PRODEJNĚ.

 

 

VII. Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná u zboží, které bude kupujícím - spotřebitelem placeno při převzetí, tj. na dobírku běžet dnem platného uzavření kupní smlouvy, dle článku V. těchto Obchodních podmínek, tj. po odeslání potvrzujícího e-mailu ze strany prodávajícího - provozovatele. V případě, že kupující - spotřebitel zvolil jinou variantu úhrady než zaplacení zboží při jeho převzetí, tj. např. převodem platby z účtu na účet, začíná dodací lhůta běžet až od úplného zaplacení kupní ceny, tj. od připsání příslušné částky na účet prodávajícího - provozovatele. V případě, že objednané zboží není možné dodat v uvedeném termínu, bude prodávající - provozovatel kupujícího - spotřebitele o tomto neprodleně informovat spolu s informací o náhradním termínu dodání nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající - provozovatel vyžádat odsouhlasení kupujícího - spotřebitele.

Varianty doručení zásilky (platí pro celou ČR):

- Platba předem, dodávka balíkem PPL

- Platba na dobírku, dodávka balíkem PPL

- Osobní odběr na prodejně

 

Varianty úhrady:

- Dobírkou

- Bankovním převodem oproti zálohové faktuře

- Hotově při osobním odběru

 

Kupující - spotřebitel je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě porušení originálního obalu vč. pečetí na zboží, či shledání jiných porušení obalů svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu - spotřebiteli zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! V případě převzetí takovéto zásilky musí kupující – spotřebitel sepsat s daným přepravcem škodní protokol, který obě strany potvrdí svým podpisem. Podpisem dodacího listu kupující - spotřebitel stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Kupující - spotřebitel je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu - provozovateli. Nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení, pozdější reklamace nebudou vyřízeny. Faktura sloužící zároveň i jako daňový doklad, je pak přiložena v označeném balíku.

 

VIII. Záruka a servis

a) Záruku na prodávané zboží prodávající - provozovatel poskytuje dle obecně závazných právních předpisů nebo po dobu uvedenou v záručním listě, která však není kratší než zákonná záruční lhůta. Není-li v katalogu na webových stránkách www.sezam.cz, či v přiloženém záručním listu uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím - spotřebitelem.
b) Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti, či jak stanoví zákon.
c) Místa, kde lze uplatnit reklamaci jsou: osobně v sídle společnosti/prodejně. V zájmu rychlejšího vyřízení však kupující
- spotřebitel může reklamaci uplatnit přímo v nejbližším autorizovaném servisním středisku dané značky, jehož adresu může nalézt na našich stránkách nebo na záručním listě.
d) Uplatnění reklamace kupujícím
- spotřebitelem přímo v autorizovaném servisním středisku je možné, náklady spojené s dopravou si hradí kupující - spotřebitel sám. V případě oprávněné reklamace, kdy zároveň kupující - spotřebitel uplatňuje reklamaci přímo u samotného prodávajícího - provozovatele, dopraví prodávající - provozovatel opravené zboží kupujícímu - spotřebiteli na vlastní náklady přepravní firmou.
e) K reklamovanému zboží je nutné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu - fakturu a podrobný popis závady. Pokud se závada nevyskytuje trvale, je třeba jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží doporučujeme předat v originálním obalu a musí být kompletní.


IX. Odstoupení od smlouvy

Kupující - spotřebitel má právo podle § 1829 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení musí být učiněno tak, že kupující - spotřebitel doručí prodávajícímu - provozovateli do konce 14-ti denní lhůty oznámení o odstoupení, tak aby bylo v případě potřeby prokazatelné, tj na adresu SEZAM.CZ s.r.o., Jindřicha Plachty 1139/25, 150 00 Praha 5 s uvedením čísla objednávky a s údaji uvedenými v Pokynech k odstoupení. Kupující - spotřebitel je povinen zboží vrátit nejpozději do 14-ti dnů po odeslání oznámení o odstoupení, buď fyzickým dodáním na prodejnu v sídle společnosti nebo odesláním na adresu prodávajícího - provozovatele. Ke zpět zaslanému zboží je nutno přiložit doklad o nabytí (kopii), tak aby bylo možno zásilku jednoznačně identifikovat. V případě, že kupující – spotřebitel využije právo na vrácení zboží, mělo by zboží být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování a v původním obalu. Dovolujeme si zdvořile požádat o specifikaci důvodu pro odstup od smlouvy. Tato informace není povinná a nebude mít žádný vliv na platnost odstoupení, slouží pouze pro zkvalitnění našich služeb! Děkujeme. Jakmile prodávající - provozovatel vrácené zboží obdrží, má 14 dnů na jeho překontrolování a přezkoušení. Pokud bylo zboží vráceno nepoškozené a neopotřebované, odešle do konce uvedené 14-ti denní lhůty kupujícímu - spotřebiteli informaci, že zboží bylo vráceno v pořádku a prodávající - provozovatel zašle v takovém případě kupujícímu - spotřebiteli do 14-ti dnů od doručení zboží zaplacenou kupní cenu za zboží, a to buď poukazem peněz na adresu (v případě, že zboží bylo hrazeno na dobírku) nebo převodem na účet kupujícího - spotřebitele (v případě, že bylo hrazeno převodem). Náklady na vrácení zboží (za dopravu) hradí kupující - spotřebitel. Bylo-li vrácené zboží jakkoli poškozené či opotřebované, vyhrazuje si prodávající - provozovatel právo na náhradu škody formou kompenzace vůči kupní ceně.

 

Kupující - spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy: 

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění;

b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele; 

c) na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího - spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Při porušení podmínek pro odstoupení od smlouvy či pro řádné vrácení zboží je prodávající - provozovatel oprávněn uplatnit náhradu škody, která mu vznikla dle příslušných zákonných ustanovení.

 

X. Závěrečná ustanovení


Tyto obchodní podmínky platí v rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího - provozovatele v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující - spotřebitel prodávajícímu - provozovateli, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě konfirmace a odeslání objednávky. Jakmile kupující - spotřebitel obdrží od prodávajícího - provozovatele potvrzující e-mail, je nabídka prodávajícího - provozovatele k objednanému zboží včetně ceny uvedené v objednávce platná až do doby dodání zboží kupujícímu - spotřebiteli, nestanoví-li některé ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek ve zvláštním případě jinak. Odeslanou objednávkou je kupující – spotřebitel po dobu stanovenou k dodání zboží vázán. Stejně tak je prodávající - provozovatel vázán svým potvrzujícím e-mailem. Prodávající - provozovatel bude kupní smlouvu archivovat v elektronické formě po dobu: 5 let, Takto archivovaná smlouva není veřejně přístupná.

Kupující – spotřebitel nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající - provozovatel není ve vztahu ke kupujícímu - spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Prodávající - provozovatel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující – spotřebitel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2018.


 

Nákupní košík

Zákazník

Newsletter

Pro odběr novinek zadejte Váš e-mail
do formuláře:

Kontakty

  • +420 257 316 980
    +420 257 316 981
  • +420 604 625 625
    +420 603 168 088
  • +420 800 129 939
  • 910 800 119
  • sezam.cz
  • 457 - 856 - 702
  • vaše dotazy
  • video z prodejny
  • SEZAM.CZ s.r.o.
    : 26460670
    DIČ: CZ26460670

     

    Fakturační adresa:
    Jindřicha Plachty 25,
    150 00 Praha 5

     

    Prodejna:
    Jindřicha Plachty 25,
    150 00 Praha 5

     

    Otevírací doba:
    Po - Pá 800 - 1800

     

    mail:

    Staropramenná 25/221
    150 00 Praha 5
    Prodejna:
    Na Bělidle 19
    150 00 Praha 5


    Otevírací doba:
    Po - Pá 800 - 1800

kontakt »


www.sezam.cz/